16 de febrer 2007

C.02 - Pràctica nº15: Logo fet amb Illustrator



En aquesta pràctica el que consistia era a partir d'unes pautes on es va explicar totes les paletes i eines de Illustrator, es tenia que fer un logotip d'una clau, una estrella i un text posat pel voltant.

Per fer-ho, el primer va ser crear una estrella de color verd i una més petita de color groc i amb l'eina de fusió es van fusionar el dos objectes. Després vaig fer el text que per fer-lo amb aquesta forma vaig fer una rodona i vaig agafar l'eina de text que s'adapta a l'objecte. Un cop fet això, vaig fer la clau a partir de diferents polígons i la part de la serra amb la ploma. En aquest cas, es demanava passar aqesta clau a mapa de bits amb l'opció de rastrillar i després passar a vectorial amb el "calco automático" i una tolerància de 2 pq la definició sigui la més òptima. Per últim vaig crear una sombra per donar la sensació de veure-ho en un pla superior a l'estrella

En Illustrator és molt important tenir sempre a la vista la paleta d'Aparença, en la qual podrem veure com està fet l'objecte que s'ha seleccionat. A continuació, es mostra el resultat final: